I.Boice | Iranian Boice Community


همونطور که می دونید و سابقه داشته برنامه music bank که مال شبکه KBS,بعضی اجرا هاشو به کشورای دیگه می بره,مثلا یه بار شیلی و یه بار هم استامبول ترکیه رفتن!

جالب بدونید توی اکثر اینا cnblue هم شرکت داشته!!!

ژوئن امسال برزیل,علاوه بر مهمانان فوتبالی خودش که برای بازی های جهانی میزبانیشونو بر عهده داره,چند تا مهمون ویژه از K-pop هم داره که قرار یه فستیوال یک روزه در برزیل برگذار بکنن!!!!

اینبار music bank مهمان ریو د ژانیرو برزیل هستش و قرار 7 ژوئن به همراه SHINee, MBLAQ, B.A.P, INFINITE, Ailee و CNBLUEبه سالن HSBC Arena بره و یه اجرای به یاد موندنی رو به جا بذاره!


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:49---17 ارديبهشت 1393
یاسی جان حالا چرا شما ناراحت میشی؟ منکه منظور بدی نداشتم!
می دونم Ailee دختره ولی من همونطور که نوشتم "گروه" دختر منظورم بود


yassi
ساعت2:37---15 ارديبهشت 1393
گروههای دختر هم میرن کی گفته نمیرن؟موزیک بانک 90 دقیقه ست فقط همین چندتا نیستند.بعدم مگه Aileeدختر نیست؟؟؟
پاسخ:من که گفتم نمی دونم^_^ به خدا من کاری ندارم کی میره کی نمیره,اصل کاری cnblue که داره میره!!!!! در ضمن من اخباری رو که توی نت به انگلیسی و پراکنده توی سایتای مختلف منتشر شده رو پیدا و ترجمه می کنم و در اختیار شما قرار میدم,این چیزا رو که از خودم در نمیارم!!!! در رابطه با Ailee من الآن که شما گفتی شناختمش و فهمیدم دختره!!!


مهسا19
ساعت6:51---11 ارديبهشت 1393
گروهای دخترا نمیرن چرا؟!
پاسخ:اصلا دقت نکرده بودم...............نمی دونم!!!!


مهسا19
ساعت6:51---11 ارديبهشت 1393
وای چقد هیجان انگیز! خوش به حال اونایی که اونجان دیگه اگه به خاطر فوتبال نرم واجب شد برا سی ان پاشم برم برزیل باید به اوپا ریکی (کاکا) بگم یه بلیط برام جور کنه!

مرسی از خبرت
پاسخ:############################## خواهش!


ستاره
ساعت1:23---11 ارديبهشت 1393
مطمئنید استانبول اینا هم رفتن؟؟؟من کلشو دیدم ولی سی ان نبود آیلی وmbloq و ft بودند...اگه شد میشه لطف کنید بذارید؟عجیبه که ندیدم
پاسخ:نه!!!!! معذرت می خوام جمله بندیم اشتباه بود##########


puran
ساعت1:03---11 ارديبهشت 1393
HOOOOOORA

hamishe khosh khabar bashid


پاسخ:^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:کنسرت برزیل cnblue,برنامه music bank در برزیل,cnblue at brazil, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com